Característiques de l'avaluació:
Avaluació de llengua anglesa, castellana i catalana als cursos primer, tercer i cinquè de primària.
Avaluació a dues passades: novembre 2013 i maig 2014 (centres diferents).
Mostra de 50 centres: 31 públics i 19 concertats de Mallorca, Menorca i Eivissa-Formentera (a cada passada són centres diferents).
Alumnat.- Cursos: 1r., 3r. i 5è de primària Nombre: a cada passada
els alumnes avaluats oscilaren entre 1344 i 1515 alumnes diferents.
CONCLUSIONS:
En l'estudi d'avaluació
destaquen varis aspectes sobre els demés:
1.- En les tres llengües i en
tots els cursos, les nines avantatgen el nins en puntuacions.
2.- En gairebé totes les
llengües els resultats de Menorca o no són significatius o desmilloren de la
primera a la segona avaluació.
3.- En el cas dels centres
privats el resultats no milloren de manera significativa.
4.- El resultats
d'Eivissa-Formentera oscil·len bastant d'un curs a l'altre i d'una llengua a
l'altra.
ASPECTES QUE NO QUEDEN RESOLTS:
1.- No se sap la intenció de
l'avaluació excepció feta que serveix per a conèixer la situació en què es
troba l'aprenentatge de la llengua.
2.- La incidència de l'educació
infantil a primer de primària.
PROPOSTES:
La Conselleria hauria d'explicar perquè es donen aquests resultats a Menorca i en els centres privats.
Accés als documents:
1.- Anàlisi dels resultats
2,. Informe complet de l'IAQSE
PROPOSTES:
La Conselleria hauria d'explicar perquè es donen aquests resultats a Menorca i en els centres privats.
Accés als documents:
1.- Anàlisi dels resultats
2,. Informe complet de l'IAQSE
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada